субота, 19 грудня 2015 р.

МОДУЛЬ 9

 Матеріал цього модуля дозволив мені упорядкувати знання про особливості мислення учнів і ті методи навчання,  які доцільно застосовувати для зебезпечення ефективності засвоєння нового матеріалу. Зокрема  ,учитель може диференціювати у таких напрямках: зміст, процес, результат, навчальне середовище. Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.Ми попрацювали в парах, розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Всі пропозиції  ,запропоновані колегами, допоможуть мені удосконалити учнівський приклад та мою стратегію оцінювання.Наближаємось до кінця!

Немає коментарів:

Дописати коментар